Good and bad .

Då börjar vi me det positiva då :P , igår var jag på Ams med Caroo , vi ville se om det var några nya regler efter nyår , alltså de med att kunna få lite bidrag , söka jobb och göra någon kurs samtidigt :P , och THNX GOD så går det :D .  så jag planerar göra en distans kurs som ee från Sthlm och då gör jag allt genom datan i så fall sen 50% söker jag jobb :P och då ska jag ändå få lite bidrag typ 1.000 i månaden :P men de ändå nått :D sen får vi hoppas ja får nått extra jobb vid sidan i alla fall :P .

And the bad det är att min mage har börjat bli som innan :( har så ont och får sådana kramper och massa tillbaka , blivit som förr helt enkelt :/ , minns den tiden då ja knappt var i skolan på 1 månad för massa läkar tider och sjukhus och tester och grejjer :( jag orkar verkligen inte gå igenom allt detta igen.. hoppas de blir bättre snart i really hope :).

Men nu ska ja dra te syrran vara barnvakt :)

Seeeyah <3

Kommentarer
Postat av: stana

<3

2010-01-12 @ 22:12:50
URL: http://stana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0