bilolycka..

Vart ska jag börjar ? . i fredags när min babe skulle komma te mejj , så var han med i en bilolycka :( , som tur var så skadade inte han sejj!!! men bilen ee total kvaddad :/// . och babe körde in i ett räcke på motorvägen och om räcket hade gått sönder så hade han o bilen åkt rakt ner på andra motorvägen och avståndet från den bron var över 10m högt.. och då hade det slutat riktigt illa :(((( ... usch de så hemskt tänka på dettta...hela helgen blev brutal och jag tackar gud att min kille lever och mår bra nu utan några skador ..förutom chocken som står kvar..men det kommer bli bättre med tiden.. hemskt att tänka att livet kan vara slut på några sekunder. älskar min kille och vet inte vad ja hade gjort utan honom!!! så hemskt att sådant här händer dagligen och det är tungt att tänka att allt kan ändras på några sekunder..

Jag uppskattar det jag har , och kommer alltid göra det <3

Kommentarer
Postat av: stana

bra duso. Usch så hemskt. Men bra din pojkvän klarade sig bra :)

2010-01-18 @ 22:16:25
URL: http://stana.blogg.se/
Postat av: - YE HELLU!

- it will all be alright hunnie, im always here for u <3

2010-01-22 @ 12:48:48
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: amina

Oj vad hemskt! Min man krockade exakt för ett årsen när han var på väg hem till mig. Han hade tur som överlevde och bilen var så kvaddad.

2010-02-03 @ 20:50:19
URL: http://amooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0