Aouch.

ojojoj de var längesen ja uppdaterade :P fan vad kass ja börjar bli på det haha :P:P . mkt som händer fastän man ee arbetslös :P eller så äre väl ren trötthet på denna data som jag har hahaha :P .

Rätt mkt som hänt , händer .. oo ja .. vet ej vad ja ska säga ? . finns både negativitet o positivitet.

NU på måndag börjar min Engelska B kurs på distans :P asåå gör alla arbeten prov på datan o skickar in arbeten och uppgifter , sen har muntliga prov genom telefon med min lärare och betygsamtal och massa.. närvaro check o annat hahaha :P . kursen ee ju från sthlm fast ja gör den distans då . Engelska B kursen ee ju 100p så ja kommer få plugga som en IDIOOOOOT varje dag nu eftersom har bara 2 månader att göra den. daaaamn aså.. plus var lääänge sedan ja plugga ahahah :P . kämpa kämpa !!

I helgen får ja se vad som händer ? :P säkert någon fika som vanligt mee vännerna , sen kasnke sova hos lejla ? får se vad som händer :) .

Saaaknar min babe <3 min kiicooo fiicoo <3  Love my boy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0