Kärlek <3


Vet inte var ja ska börja :P haha :P . Ahh så spontan ja ee då :P .
Nemen nu ska vi börja med att vara lite seriös här :) , haha der räcker med mitt drivande:O typ haha :P.


Under många år har jag sökt efter nått riktigt , äkta , och velat känna mig älskad o respekterad o mkt mkt mer. Det har kännts som att jag bara gått fel vägar , dragits till fel killar.

Men när jag hittade dig Kico så ändrades mkt i mitt liv , ja känner mig som en sol , så älskad, någon som äntligen respekterar mig o mina val , nån som förstår mig och inte bara gör som den själv vill. Utan du har bevisat att det finns det jag sökt efter och att Vissa saker händer av en anledning. Den där glädjen jag fick över att du insåg vissa saker med mig gjorde mig helt sjukt påverkad o vad ska man säga? Att den där känsliga sidan av mejj kom fram , de där tårarna , av glädje av att äntligen känna den där respekten. Inte bara någon kille med LUFT och som bara bryr sejj om sig själv , utan du VISA mejj det jag sökt efter så länge och den mognaden och ändå den där spontaniteten och sjuuukt roliga människan :D flipp som jag :D . Det finns så mkt att säga om dejj <3 Älskar allt med dig <3
du ee verkligen en underbar människa med ett STORT guld hjärta <3 Det hjärtat jag önskat hitta i hela mitt liv , och jag har fått det :D <3
Tack för du finns & bryr dig så mkt , vet inte vad ja hade gjort utan dig.
 Du har förändrat mitt liv otroligt mkt <3

En känslig människa med ett stort hjärta fick sin gåva , Du är min gåva <3



Kico&Jag , bilden är tagen någon månad sen <3

Kommentarer
Postat av: stana

Göra klart ett arbete. sen e jag skolfri :D:D:D:D Vad ska du göra? åh glad för din skull! All lycka till er :D

2009-12-17 @ 16:11:15
URL: http://stana.blogg.se/
Postat av: kico

söt du är baby :D men tack för du framstor mig som een tönt o toffel hahha;D skojar baby ;D du förtjänar allt de duso o de vet du :D love you :D <3<3

2009-12-17 @ 16:29:48
Postat av: lejla

Söttta ni är baby lycka tilll Kico är ju bra killleee. glad att du har hittat den rättaa<3<3<3<3

2009-12-18 @ 13:19:34
URL: http://lelich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0